Meillä on ilo ilmoittaa uudesta brändistä, joka yhdistää globaalin organisaatiomme yhteisen tarkoituksen ympärille, keskittyen tulevaisuuteen ja auttamalla asiakkaitamme muuttamaan jokaisen liiketoiminnan vuorovaikutuksen merkitykselliseksi yhteydeksi.
Tehdä ihmisten ja tärkeiden asioiden välisestä yhteydestä yksinkertaisempi ja helpompi.
Luoda maailman merkityksellisin asiakaskokemus.
Yhdessä tuotamme ratkaisuja, jotka luovat tärkeää ja yksilöllistä vuorovaikutusta.
Koska yhteydet ovat tärkeitä.
Vuorovaikutus asiakkaiden kanssa on erittäin tärkeää kaikille yrityksille – sekä pienille että suurille, sekä paikallisille että globaaleille.
Quadient on maailman merkityksellisimpien asiakaskokemusten takana. Me autamme yrityksiä tarjoamaan ainutlaatuisia kokemuksia keskittymällä neljään avainratkaisuun:
Yrityksille, joiden kilpailuvaltti on poikkeuksellinen asiakaskokemus, tarjoamme omnichannel-ohjelmistoratkaisuja ja asiantuntemusta, jotka takaavat, että asiakasvuorovaikutus on soveltuvaa ja tarkoituksenmukaista.
Organisaatioille, jotka haluavat yksinkertaistaa postituksen, tarjoamme laitteiston, ohjelmiston ja asiantuntemuksen, joita tarvitaan tarkan ja oikea-aikaisen fyysisen viestinnän toimittamiseen.
Yrityksille, jotka haluavat virtaviivaistaa asiakirjojen tuotantoprosesseja ja osastojen työnkulkuja, tarjoamme digitaalisia ratkaisuja, jotka auttavat automatisoimaan viestintää ja nopeuttamaan kassavirtaa.
Yrityksille ja ihmisille, joiden on hallittava kasvavaa toimitusten ja palautuspakettien määrää, tarjoamme ja ylläpidämme älykkään ja turvallisen noutopalvelun, joka tarjoaa mukavuutta ja mielenrauhaa.
Quadient auttaa satoja tuhansia asiakkaita ympäri maailman luomaan tärkeitä ja yksilöllisiä yhteyksiä ja saavuttamaan ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Ratkaisujemme ansiosta organisaatiot voivat jatkuvasti ja automaattisesti luoda ja ylläpitää merkityksellisiä suhteita silloin, kun se on tärkeintä – johdonmukaisesti kaikkialla.
Quadientilla on paljon kokemusta luotettavien ratkaisujen kehittämisestä, käyttöönotosta ja tukemisesta. Ymmärrämme markkinatrendejä, kuuntelemme asiakkaita ja vastaamme sopivalla innovaatiolla. Joka vuosi Quadient tekee noin 8 miljardista yrityksen viestistä merkityksellisiä ja kohdennettuja kokemuksia.
Quadient auttaa yrityksiä luomaan vahvat siteet asiakkaisiinsa.